Zeybal34 Gün 2 embriyo transferi oldum. Transferin 8. Gününe girdim. Afedersiniz ama ağzıma ekşi tat geliyor, Midem kalkıyor, başım hafif dönüyor ve karnımda çok şişkinlik var, ağrıyor. Sizce normal mi? İdrar testinde pozitifi gördüm. Kan tahlilim 29 unda sizce o zaman da pozitifi görür müyüm? Yanılma payı nedir idrar testinin? 2 gün farklı marka testler aldım çift çizgiyi gördüm yani.
Semm55 Zeybal34 idrar testine pek güvenmeyin çünkü kullanılan ilaçlardan dolayı etkiliyor kan net cevap olur ama hayırlısıyla inşallah pozitiftir tabii 😇
Yasemincee26 Zeybal34 ay inşallah iksii de tutmuştur canım. Benimde 20 gün sonra transferim var çok dua et bana da hayrlı haberler alalım inşallah. Kan testi sonucunu bekliyoruz
seda3446 merhaba ben 9 agustor son relg tarıhım 13 eylul transferim yapıldı suan kan testım 543 ama sisteme nasıl gırıs yapabılırım gebelık takıbı için