1prensesannesi__ Donthappymom ay evet yaa bi hamile kalsam adama dicem senle isim bitti sirf intikam olsun diye de diyemiyom iste 😂🤣🤣🤣
Donthappymom 1prensesannesi__ valla bende diyemiyorum o cümle nasip olur umarım 🤞 eşim gitti yumurtlama günüme kadar gelirse bu ayda denemiş olurum gelemzse diğer ay famera denicem tekrar 😀😀 aşılama mı yapsak ne kız 😂 arkadaşım yapmış 2 buçuk aylık
1prensesannesi__ Donthappymom 🤣🤣🤣 olur insAllah asko ya bi sorun cikmadikca asilama düşünmüyorum kilom var benim biraz boyle olmamaya devam ederse bi kac ay daha sıkı bi diyete girer kilo verir bide oyle denerim