Kızlar bir şey sorabilirmym şehir hastanesinden herhangi bi doktordn randevu aldm aşırı şekilde zor buldum randevuyu detaylı ultrason için arıyordum
Kadin hastalıkları ve doğum yaziyo kadının adı yazıyor bir de tüp Bebek merkezi1 yaziyo gittiğimde bi yanlışlık olur mu kafam çok karıştı