umrumdadegil Kızlar 19. Haftada karnımın üst tarafında batma bir şey sokuluyormuş gibi his neden olur? Sol tarafta
umrumdadegil DDKB bebek hep sol tarafta kendini topluyor ve sertlik oluyor onun yukarısında oluyor bu batma itiyor mu acaba ondan mı
DDKB umrumdadegil evet ondan olabilir ben de ilk kez o haftalarda hissetmistim cok endiselenmistim bir tarafta toplanip dag gibi tas gibi oluyordu sonra ogrendim ki normalmis merak etme :) bol bol yuruyus iyi gelecektir
umrumdadegil DDKB çok teşekkür ederim 🥰 peki dik bi şekilde oturduğunuz zaman da rahatsız ediyor muydu
DDKB umrumdadegil rica ederim🥰 evet siz hangi pozisyonda olursaniz olun o yine yapacaktir onu :) sabretmekten ve karninizi bol bol sevmekten baska bir sey gelmiyor elden