Mervikk59 yani ağrı ve sancıyı bende ayırt edemiyorum 😂 alttan muayeneden biraz tırstığım için söyleme gereğinde bulunmadım ama zaten normalde yapılmaması normalmiş yapılmadı gereken bişey değil bi sıkıntı olmadıkça hatta doktorlar önermiyor alttan muaneyle çatı muanesiyle doğurup doğuramazsınız diye anlayamazlar demişti anca o doğum sırasında öğrenilirmiş 🤷🏻♀️😊