Dilosege Kızlar 37+5 haftalık hamileyim. Dün doktora gittik suyun azaldığını plasentanın iç kısmının eskidiğini söyledi bu doğuma isaret 10 gün içerisinde dogum bekliyoruz dedi. Sizce başka doktora gitmelimiyim yada suyun azalması bi kaç günde dogum olacağınımi gösterir?
Benanneyim Dilosege aynındaydım bende var olesanta beyazlaşmış suyun azalmış dedi tabi ben 40+4 üm normal Doğum bekliyorum
Izm123 Dilosege evet canim senin sancilarin baslamasa bile mecburi doğum olur çünkü bebek beslenemicek artik ve suyu azalirsa boğulur
Dilosege Benanneyim sizin gününüzde dolmuş bana daha vardı ama böyle dedi. Normal doğum için 10 gün içinde dogum bekliyoruz dedi banada
muhteriz Tam bilemiyorum ama ben 40 haftalığım suyu biraz azalmış dedi ve normalmiş bi sıkıntı görmedi ebe arkadaşım var o da Doğuma yakın azalması çok normal demişti
Dilosege Izm123 normal dogum için demişti dogum bekliyoruz diye ama. Sancim olmazsa sezeryan yapabilir yani öylemi
Izm123 Dilosege yapabilir yada duni sanciyla baslatabilir çünkü fazla beklenip akisini birakilmiyor bu gibi durumlarda bidr senin daha var yani
Dilosege Izm123 yarın 39a giriyorum aslında bebek gelişimini tamamladı bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum