Yenian123 canım ben şu an 7+2deyim ve yaklaşık 2 haftadır hep böyle sıvımsı şekilde kahverengi lekelenmezlermiş vardı son 5 gün öncesi rengi koyulaşınca doktora gittim muayene oldum ve doktor kese de bozulma yok bebeğin yaşıyor dedi büyük ihtimalle yerleşme kanaması ama her türlü kanama bizim için önemli dediğinden iğne ve düşük önleyici ilaç verdi iğnem 3 günde 1 yapıyorum 2. Sefer yapışımda sanki lekenleme sarıya doğru dönüyor gibi seninde için rahat olsun ama yine de muhakkak doktoruna danış ihmal etme inşallah bebeğine sağlıklı bir şekilde kavuşursun ☺️