Merhaba arkadaşlar, ben 16+3 hamileyim. Bugün cinsiyeti öğrenmek için doktora gttim iki hafta önce erkeğe benziyo demisti simdedi kesin değil ama kıza benziyo dedi. Çok merak için de kaldım. Bir ay bekleyeyim gelmiyo haftaya tekrar mı gitsem kesin sonuç için