sonsuzmasalim Ben kullanıyorum şuanda. Benim ebem 36.haftayı doldurduktan sonra içmemizi önermişti, çünkü rahim kaslarını gevşetme etkisi varmış.
Diğer yandan ahududu yaprağı kimi bünyelerde alerjik reaksiyona sebep olabiliyormuş, bu yüzden ilk içişlerde dikkatli olup alerji olup olmadığına bakmak gerek. Eğer yoksa gittikçe arttırarak günde 3 kupaya kadar içebilirsiniz demişti. 1 kupayı 1 çay kaşığı yaprakla demliyoruz.
Ben 37.haftamda hurmayla birlikte başladım, bunlara başladıktan bir süre sonra regl ağrısı gibi ağrılarım da başladı. Etkili olduğunu söylüyorlar, bakalım doğumda görürüz inşallah güzel etkilerini 😊