Merhaba, 26+5′teyiz. Karin agrim ve kasilmalarim cok oldugu icin doktorum gel bakalim dedi ve suyumun normalden fazla oldugunu soyledi. Bebegin sagligi acisindan problem yok ama benim icin rahatsiz bir surec gecirebilecegimi soyledi. Benzer durumu yasayan var mi acaba nelere dikkat edilmeli?