Semaazz Seyma1325 bende 40+2 oldum gelen giden hiç-bir şey yok ve bebeğim kilolu ptesi sezeryana alacaklarmış 🥺🥺
Sena_gEmici Fatmanur8 bende oyle neden acaba 😪 resmen 10 aydır hamıleyız ve gelmeye nıyetlerıde yok gıbı
Nurperiiii kahvesever__ benimde yarın suni sancı ile olacak nasıl ilerledi acaba sizin benim en son 1 buçuk cm açılma vardı nişan cumartesiden beri geliyor pembe renkte sancılarım düzensiz inşallah güzel açılma ile sağlıkla kucapıma alırım
Thenorth88 Benim 2 cm açıklık vardı cuma günü kontrolde, dünde nişan gibi bişi geldi ama çok az, ama ne sancı ne su ne kasılma😅😅
Seyma1325 Çatım dar dedi doktor normali beklesem mi Bi hafta daha Bi anda mı olacak acaba herşey Etrafınızda varmı acaba çatısı dar olup suniyle falan doğum yapan
Sevgimuyan Semaazz benim de 40+3 ve kilolu perşembe gel kontrol edeyim kilosuna göre karar verelim dedi ama sezeryan diyecek gibi ben normal doğumdan yanayım siz yine de suni sancıyla normal doğum yapayım filan dediniz mi? Ben öyle demeyi düşünüyorum ama doktor ilerde idrar yaparken veya cinsel birliktelikte sen sıkıntı yaşarsın dedi sezeryan yapmak için mi öyle diyor bilmiyorum kafam çok karışık normal doğumda ısrar mı etmeliyim acabaa
El8if8 Sevgimuyan canımm elinden gelene kadar normal doğum için mücadele et. Ama olmazsa da senin bebeğin sağlığı için sezeryan ol. Ben 41 +6 da doğurdum.birdenbire sancılarım geldi açılmam oldu normal doğum yaptım. Yani her an her şey olabilir .
Semaazz Sevgimuyan riskli olacağını söyledi zaten günü fazlasıyla geçti omzu takılır rahmin yırtılır dedi. Hem kilo hem boy olarak ilerde kızım o yüzden evladımı riske atmak istemem bu hafta kontrollere gidip pazartesi yatış verelim artık dedi. Valla ben geçtiğimiz haftalarda söyledim ama bebek gelişimi hep öndeydi o yüzden geç kaldık artık
Sevgimuyan El8if8 normal doğumdan yanayım ama 3 gün önce kontrole gittik 3.800 kilosu 4 üstü normal doğum için zor dedi bende beklemek istiyorum normal doğum için ama perşembe bakacak 4 kiloyu geçtiyse sezeryan diyecek büyük ihtimal
Sevgimuyan Semaazz o zaman bende riske atmayım bekleyebildiğim kadar beklerim olmazsa sezeryan çocuğumdan önemli değil ama sezeryandan çok korkuyorum hayırlısıyla kucağımıza alırız