Kizlar dört yaşında oğlum var çok zayıf ne yaparsam yapayım kilosu az ve maalesef aşırı derecede iştahsız hala 15 .5 kilo bebekken emzirdim . Şimdi diiyorum ki günde iki veya üç defa mama vereyim bebek maması kilo alirmi sizce artık çok yoruldum bu aralar daha da zaufladi bişey yemiyo cildircam .😔