Selam kızlar 12 Eylül sat - 9 ekimde bat .
Pepaap uygulamasına göre bugün yumurtlama günüm tabiki öncesini ve bugünü değerlendiriyorum ve sonrasınıda inşallah benim ve hepimizin tutar 🤲🏻
Sizler ne durumdasınız. Evet günümüze daha var ama birlikte bekleyelim istedim zaman geçer fikir alışverişi yapmış oluruz hem ☺️