Merhabalar bebişim 22 haftalık oldu ve artık hareketlerini çok hissediyorum ilk belirgin hareketini 16. Haftamda hissetmiştim. Şimdi ise 22. Haftada hem gün içinde çok oynuyor hemde artık karın dalgalarım ve vuruşları çok fazla 😁 çok güzel bişey ama çok hareketli olması ve erken başlaması kötü olabilirmi bazen düşünüyorum 😊 sizinde görüşlerinizi merak ediyorum vede sizin bebişler ne zaman hareket etti gelin konuşalım🌸❤️