Curi Hanımlar selam , Bugün doktor kontrolümde doktor rahim ağzında yumuşama olduğunu ve rahim ağzının 30 mm den kısaldığını söyledi. Yani doğum yaklaşmış mı oluyo ? Rahim ağzının yumuşaması ne demek bilgilerinize ihtiyacım var 🤭
Melikeex Curi benımde 37 de yumusamıs dediler 37+6 da dogum oldu saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🙏
Defnebeste Bende gittim bugub benimde 30 mm cikti tam ilac verdi yorma kendini dedi bu arada kacinci haftadsin
Curi Beyzanury1234 inşallah diyelim 😂 bende geç döllenme olduğu için aslında şuanda 39+5 im ama hala doğmadığı için sabırsızlanıyoruz
Yesimgns Bende 40 bugün kanama olup gittim 2 cm açılma.var dediler rahmin baya yumuşamış 2 güne doğum.olur dediler şuanda kasıklarıma.batma var gel ağrım sancim gelip gidiyor çok zor
Curi Yesimgns Bende kanama vs yok şuanda ama belimden kasıklarıma gelen aşırı bir ağrım var doğum yakın gibi hissediyorum.Geçen hafta gittiğimde ebe 1 parmak açılman var demişti ama bu gün bir şey söylemediler
Dilken Ben 30+3 üm ve 26. Haftadan beri rahim ağzı 25mm ölçülüyor riskli dedi ciğer geliştirici vuruldu çok şükür daha doğurmadim 🙏 ama dokfor şöyle bir bilgi verdi 30u sınır kabul ederiz zaten 15in altında doğum başlar ve bu mesafe bir anda da kisalabilir 1 haftada da 1 ayda da 3 ayda da dedi. Senin haftan çok çok iyi bence doğumun yaklaşıyor 😍
Beyzanury1234 Dilken hafta ve günlerimiz aynı 26 haftada banada 27 dediler iğne yaptılar şuanlık iyiyiz