besem yok hiç yapmadım.Zaten adetden 4,5 gün sonra anlıyor insan ovulasyon başladığını 14 de yumurtlama oluyormus heralde her kesde aynı diyil bende oyle sanırım.Bende 1 gün geçsin öyle yapıcam test çünki benim bünyem diğerleri gibi diyil erkenden göstermiyor anca 1,2 gün gecikince silk gösteriyor