Nurem20 İyi akşamlar kızlar 22 sinde adet olmam gerekti henüz adet olmadım yumurtlama takibi yapmadım bu ay az önce erken gebelik testi yaptım negatif acaba geç döllenme olabilir mi ? Hafif kasık ağrım var normalde günüm pek şaşmaz genelde erken olurum
tugbadurmaz34 Nurem20 bunu anlamanın en doğru yolu kan vermek acile gidip ver bence hemen çıkıyor varsa mutlaka çıkar kanda da çıkmazsa yüksek ihmalle yoktur zaten testte çıkmadı yazmışsın hemen kan ver bence
Patito__ Nurem20 benim gec dollenmede gecikmemin 5. Gunu cok silik cikti normal kaset testte sonra kan verdim 50 cikti Soyle soyleyeyim son iliskinizin uzerinden 20 gun gecti hala adet olmadnz ve kanda da yoksa baska turlu bir gecikmedir
benaslindayohum Nurem20 olabilir ben gecikmeden 2 hafta sonra pozitifi gördüm 😂🤦♀️ kan verdiğimde de 360 lardaydı anca
Patito__ Nurem20 kasik agrisi vardi hafif gogus agrisi vardi, adet doneminde adet olcm gbi agri vrdi sonradn tum belrtiler gecer gibiydi yerlesme kanamasi geldi gerisi gelmeyince test yaptm ozmn çıktı
Patito__ Nurem20 yerlesme kanamasini adetim gecikmesinin 3. Gunu gordum ertesi gun baktim hala bisy yok bir sonraki gun test yaptm silik cikti kan verdm 50 cikti 2 hafta gec dollenmeydi Ama herzmn yerlesme kanamasj olmuor
1prensesannesi__ Nurem20 once kan ver canim eger o da negatifse gecikme yasiyosundur olursun 2 gune cunku cokcstres ve dusunmek dengeyi bozabiliyo ama gec dollenme de olabilir 😃