Hayırlı aksamlar 11+5 haftalık hamileyim yarin doktor ramdevum var ama bilgili ve yaşamış annelere sormak istedim bacaklarımda ve gobegimde kaşıntı var kaşıdıkça hemen kırmızı kabarciklar çıkıyor ilk gebeligimde dogumdan sonra olmustu bir bilgisi olan var mi acile gideyim mi yarin doktora mi sorayim ?