Hamilelik maskesi denilen lekelerden sanırım melatonin hormonu fazla salgılandığı için genellikle boyun koltuk altı ya da yüz gibi bölgelerde görünen lekeler oluşabildiği okumuştum. Doğum sonrası geçiyormuş bir kaç ay içinde siz yine de emin olmak için doktorunuza danışın