Kızlar 31.haftaya giriyoruz yaklaşık bir iki haftadır bebeğim hareket ettikçe çıt sesi geliyor doktoruma sordum rahim büyüdüğü için bu tarz sesler normal dedi bende pek aldırış etmedim ama şu 2 gündür artık her hareketin de çıt çıt çıt ses geliyor korkmaya başladım internette net bir cevapta bulamadım yaşayan var mı aranız da