BozkrtArs gencbir_anne bende doğum yaptım emziriyorum 2.ayımda 2.kez grip oluşum. İlkinde ateşlendim antibiyotik kullandım bu sefer de akıntım şelale maşallah
Symm gencbir_anne bende 10 haftalık hamileyim atom çayı ballı ıhlamur içtim hafif hafif arkaya içmedim ama cok iyi geldi