Nehirce Nasibveannesi ben hem onu hem decavit hem kan hapı hem devit3 kullanıyorum. 😃 imom omegayı balık hapı olarak verdi doktorum.
mom02636 Nasibveannesi bende imom ve devit3 kullanıyorum ama birdahaki ay kan ilacına da baslicaz 🤦♀️
dml33 Nehirce decavitle imom ayni anda kullanilabiliyo mu imomda sadece balik yagi yok birsuru vitamin var diyolar bnde sadece decavit iciorm o yuzden 😊ayni seyler varsa zehirler diye 😄
Desertrose Bende kullanıyorum doktorum kesinliklebırakmamamı doğumdan sonrada devam etmemi söyledi memnunum
Merve201119 Nasibveannesi ben kullanıyorum canım çok memnunum be doğumdan sonrada imom latte olanına başlıcam
Nehirli Nasibveannesi bende kullanıyorum ı mom bi kutu bitti ikinciyi verdi şimdi neyinden memnun olcazki 😃 Birsürü vitamin destek alıyorum şiştim daha 20 haftada sonrada çok erken fazla bu kilo diyolar doyma hissimi kaybetmişim kız bu yorumdan sonra içmiycek ilacı 😃
Newmomy dml33 decavlt kullnanırken imom verdi doktorum demek ki bi zaraarı yoktur. ama ben kullanmadm☺️
Nehirce dml33 yok canım herhangi bir sıkıntı yapmıyor, doktorum yazdı vallahi ikisini de 2 aydır kullanıyorum imomı da. İçerikleri benziyor ama vitamin değerleri farklıymış. Gerçi son 2 haftadır sadece imom içmeye başladım doktora da demedim 😃
Nehirce Serapca içerikleri fatklı canım decavit vitamin takviyesi olarak satılıyor, imom balık hapı istediğinde eczacı ve doktor direkt bunu veriyor vitamin ve minarel değerleri farklı olduğu için herhangi bir zararını görmedim ben ☺️☺️
Serapca Nasibveannesi bende en baştan beri kullanıyorum ama bugün bırak dedi dr Pazartesi Doğum var bütün ilaçları kestik diğer arkadaşların bebek boy uzunluğu nedir bilmiyorum ama benim kızım 37haftada 53 .5 cm boyu vardı üst sınır üstü dedi ama baba 185 ben garip 167 boyundayım 🙈 etken de olabilir balık yağı olduguniçin onun da etkisi olabilir diye düşünüyoruz Rabbim an sağlığı versin meleklerimize