bdenerigokce Kızlar bugün çok yürüyüş yaptım, lavaboya gittim resmen kanla karışık geldi(detay için kusura bakmayın) bugün doktorumdaydım bir sorun yok dedi nst de normaldi. Yorulduğumdan öyle gelmiş olabilir mi?