cancik ben de o şekilde öğrendim normal Türkçe gibi harfleri, birbirine bağlanmasını, esre ötre şedde duraklar falan çok hızlı geçtik göz aşinalığı oldu harfleri tanıdım. Sonra Kur-an ı Kerim’e geçince tecvit kurallarını yazdırdı güzelce, o şekilde tecvite alıştık. Hatta pratik yapmam için duaları Arapça’dan tecvitli okuttu o şekilde dümdüz okuduğum duaları bile artık tecvitiyle okuyorum. Şuan kelime kelime okurken tecvit çok zor olur zaten. Öyle öğrendim öyle gider diye korkmayın tecvit sonradan gelse de insan kolay alışıyor.