Cnscmrtplt ilk bebeğim 13.hafta 3.7 mm cıktı neler dediler biz şok. Tam perinatoloji randevu aldım korona oldugumu öğrendim 2021 senesi.
Neyse onu atlattık bebeğim 15.haftaya geldi 5.1 cıktı perinatoloji dedi yüksek. İhtimal var ama keisn down sendromu diyemem sadece öneri yapabilirim. Amniyosentez yaparız bakarız. Ben aratırım raiklerden dolayı istemedim. Sonucta öyle bişey yoksa kese yırtıldıgı için erken dogum tehlikesi var. Doktorla konustum evet var dedi. Biz İstanbul da gitmediğimiz özel devlet hastane perinatoloji kalmadı. Her hafta başka yerdeyiz. Kime iyi derlerse oradayız 🙄 neyse ozman Ümraniye devlet hastanesi fetal DNA testini ücretsiz yapıyormus bir yerden öğrendik. Gittik 21.hafta yaptırdık 1 ay sonuc gelmez araya bayram tatili girdi 9 gün falan biz bekle bekle bekle. Sonuc temiz geldi. Bu arada bebekte başka bulguda yok. Her organı gelişimi burun kemiği VS normal. Neyse ben özeldeki doktorum İstanbul çam sakuraya yönlendirdi en son. Oraya başladım ben. Bütün perinatoloji ozmanlar toplandı 30 dk bebeği inceledi ultrason da. Ama neler dıyorlar bana fenalık geldi ki bu zmana kadar aldırma hakkın var aldır aldır diyor her hastane doktor ben imza atıp cıkıyorum. En son burda delirdim zaten. Benım raporumu düzenleyin kadın doguma gidicem ben bundan sonra. Bebeği de burda dogurucam deidm. 7.aydan itibaren normal rutin kontrollere gidiyorum falan. Neyse 41.hafta suni sancı ile normal dogumum oldu. Beklıyorum bişey diyecekler kimse demiyor. En son ben sordum bebeğime down sendromu diyorlardı ne oldu sağlıklı mı diye. Maşallahı var öyle bir durum yok dediler. Hamileliğimde ki raporlardan dolayı da ilk 1 ay kızım rutin kontrollerin dısında herşeyi incelendi her bölüm gördü. Kardiyoloji baktı kan idrar tahlili beyin ultrasonu organ kemik ölçümü böbrek ölçümü muayenesi heeeeeerşey yapıldı. En son tıbbı genetik görecek dediler neyse gştştk anlattık hamilelik döbeninden itibaren doktor bizi dinledi. Deid ki siz manyak mısınız 🤣🤣🤣🤣🤣
Getirin yatırın bakıyım bebeği surata neyse yatırdık baktı. Bu cocukda hiç bişey yok alın götürün cocuga ne eziyetler yapmışlar bu doktorlarda manyak hepsi kafayı yemiş dedi 🤭 suan kızım 2 yasında maşallah bişeyi yok.
2.kızıma hamileyim 29 haftalıgım bunda sadece detaylı ultrason yaptırdım başka hiç bişey yaptırmadım aylık kontrollere gidiyorum. Ne olursa allahtan dedim. Zaten down sendromu olsa bile tedavisi yapılacak bişeyi yok. O yüzden Allah sağlık verisn hayırlı evlat olsun diye dua ediyorum.
Size de moral olur inşallah moralinizi yüksek tutun doktorlar n ufak ihtimal görse abartarak anlatıyor söylüyor. Ve %90 hamşelye aynj seyi söylüyorlar emin olun sadece siz değilsiniz. 🤗😇