Elifkodalogluuu Merhaba arkadaşlar hamileyken boşanma aşamasını yaşayan var mı bebeği sağlıklı tutabilmek için ne yaptınız nasıl bir surecten geçtiniz adli süreç zor mu oluyor paylaşabilir misiniz ben boşanma davası açacağım da bunun için soruyorum
Elifkodalogluuu Whopper davasurecini doğum sonrasına bırakmaya karar verdim daha sağlıklı olqcak böyle
T18ba97 Allah hepimize sabır versin bende 6 aylık hamileyim boşanma sürecine gireceğim hergün ağlamaktan yıpratılmaktan bıktım bebeğim etkileniyor diye daha çok ağlıyorum bu seferde bu süreç çok zor çok