Demet_buzz51 Az önce pembe akıntı gelmiş hani tam kırmızı değil ama pembe gibi hafif pembe 11+2 yiz daha düşük fln olmaz demi
Demet_buzz51 babylook Hafif pembe gibi kırmızı fln değil de baya korkuyom ya valla nasıl uyuyacam şimdi
Minigiim-vebenn52 Leke şeklindeyse korkma demişti bana ama görünmenizde fayda var tabiki burda yazılanlarla hepimiz bir olmuyoruz
Minigiim-vebenn52 Demet_buzz51 inşallah bişey yoktur özelse eğer takipli hastanenizi arayın belki doktorunuzu bağlarlar olmazsa bile nöbetçi doktor illaki vardır gidip görünün