Slnrcn eminebzkrtt ben de yaşamıştım kansızlığım yüksekti ondan sanırım. Doktor normal demişti çok rahatsız ederse kardiyoloji görsün demişti ama ilerlemediği için gerek duymadım.
Mebus Haftadayım daha yeni yaşadım göğsümün ortasına saplantı giriyor belli aralıklarla ve özellikle akşamları. Ekg çekildi birşey yok kansızlık çıktı biraz oda çarpıntı yapabiliyormuş. Benimkinin niye yaptığı belli değil senin anlayacağın ama bugün hiç yapmadı mesela 4 5 günden beri yaşıyordum