Merhaba kızlar ben ilk 3 ay kanamalı bir gebelik gecirdim sonrasında ilac ve ignelerle duzeldi cok sukur. Su an 24. Haftadayım ve gecen hafta detaylı ultrasonda doktorum plasenta yuzeyinde kanama gördü takip edilsin dedi. Aktif vajinal kanamam yok ama plasentada olması beni tedirgin etti bu konu hakkında fikri olan var mı?:(