Denizbllt Doktoru corasprin veren var mı? Bende rahimi besleyen damarlardan birinde sıkıntı gördüğü için verdi. Bu büyük problem mi ? Önlenebilir mi? Bebeklere zararı olur mu? Araştıran hanımlar benimle de paylaşabilir mi?
berrakmutlu Denizbllt damarda direnç gördüyse vermiştir bebeğinizin beslenmesi için önemli, dr verdiyse kullanın mutlaka, ben 12. Haftadan beri kullanıyorum 28. Haftadayım, 36’ya kadar kullanacağım
mommys1 Denizbllt benim bi düşüğüm var pıhtı testi yaptırmadım ama düşüğüm olduğu için bu gebeliğimde öğrenir öğrenmez verdi doktor 4. haftadan beridir kullanıyorum 24. haftadayım
Feyza_d Denizbllt bende kullanıyorum ilk oğlum da da vermişti bunda da kullanıyorum herhangi bir sorun olduğu için değil önlem için
Batbur Bana da corasprin verdi açıkçası sebebini çok sormadım. Daha evvel düşüğüm var ve biraz kiloluyum ben ona bağladım vermesini ama bilmiyorum
Yozgee Kan pıhtılaşması olmasın diye veriliyor coraspin canım bana da verdi doktorum genelde her gebeye veriliyor .. pıhtılaşma büyük sıkıntı çünkü gebelikte 7 haftalıkken kullanmaya başladım sanırım 7 aya kdr kullanıcaz bunları
Denizbllt Yozgee Çok teşekkür ederim ilk hamileliğim olduğu için bilmiyorum anlamıyorum işte damar rahim damarlardan birisi sıkıntılı falan deyince korktum tabi haliyle önlenebilen bir şey değil mi yani çünkü anladığım kadarıyla çok ileride riskli durumlara sebebiyet verebiliyormuş
Yozgee Denizbllt Aslında doktorlar ilaçlara ne kdr erken başlarsa o kdr kar bence .. Mesela duphaston kullanıyorum ilk günden beri burda okuyorum kanaması olmadan progestan kullanan yok .. Doktor gerçekten iyi yönlendirmeli bence
berrakmutlu Denizbllt benim iki damarda da vardı o yüzdendir siz doktorunuzun yönergesine uyun tabii🌸 endişe etmeyin erkenden fark edilmesi güzel düzenli kullanırsanız direnç düzelir
XxTubaxx Yozgee progeston fitili düşük tehlikesi kesenin aşağıda olması sebebi ile veriyorlar sanırım çünkü ilk hamileyken düşük tehdidi vardı ancak kese arkası kanamam vardı vajinal yoktu yine kullanıyordum. Şimdi vajinal kanamam var kese etrafında ara sıra kanama oluyor yine kullanıyorum. Kanamayı yok etmek için iğne veriyor. 1haftafır yoktu bugün kontrole gittiğimde kese etrafında kanama var dedi tek doz iğne oldum ama progeston fitile devam etmemi söyledi
XxTubaxx Denizbllt benim 14 şubatta düşük ve 23 mayısta polis ameliyatı oldum. Şu an 10+3 teyim. 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ve hamile arkadaşlarım corasprin kullanıyordu. Bu sefer verecek misiniz dedim artı ve eksilerini düşündüğümde kontrollü olarak vercem dedi. Benim kesede kanama oldu ve vajinal kanamalar ile uğraştım araştırmama göre corasptin olduğunu anladım tabi doktorum ile paylaştığımda doğru dedi ama çok kızdı fazla araştırıyorm diye. Sonra coraspirini kesti kanama vajinal olarak yani kesildiğinde devam ettirdi bebeğin beslenmesi için çok kıymetli dedi. İğne olduğumda kullandırmadı diğer türlü progeston fitil ve coraspirine devam ettirdi. Bebeğin beslenmesi için çok önemli olduğunu söyledi doktorum
Eminegksln Denizbllt çok geçmiş olsun bugün bnde ayrıntılı ultrasona grdim 22+3 deyim bı damarda sorun var dedi coraspirin verdi bnmde içime kuşku düştü
Fenciiii Eminegksln Benimde ayrıntılı ultrasonda direnç çıktı tansiyonunuza dikkat etmenizi öneririm bebeğin gelişimi iyi gittiği sürece sıkıntı yok bende kullanıyorum 30. Haftadayım