Dün gece pembemsi hafif nişan geldi, öğlene doğru kırmızıya döndü akıntı gibi değil ama sildikçe bulaşan sümüksü bir şey nişan. Öğlen doktora gittik nstde sancı çıkmadı açılma da olmamış. Yaklaşık 1 saattir sancılarım başladı. Düzene girmesini bekliyorum. İnşallah bu gece bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım 🙏🏻 gören dua etsin bende doğum sırasında yavrusuna kavuşmak için gün sayan tüm annelere dua edeceğim inşAllah 🥹🥹🥹