cansutekgul Benim gibi olan var mı? Kalp atışımı aşırı hissediyorum ve en ufak şeyde nefes nefese kalıyorum hızlı atıyor kalbim henüz 17+3 haftalığım lütfen cevaplar mısınız korkuyorum
Kullaniciadii cansutekgul nabız yükselebiliyo bebek oldugu icin kan hacmi artıyo normal bir şey korkmanıza gerek yok bende 24.haftamdayım benimde öyle :)
Annabelle cansutekgul sizin haftalarınızda bende de kalp çarpıntısı vardı ama 19. Haftadan sonraydı yanlış hatırlamıyorsam çarpıntım kalmadı artık ☺️
Mervveeeee cansutekgul 24 haftalığım sürekli yaşıyorum bende Allahım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi
damla097 Benimde öyle 30.haftamdayken doktor kontrolündede oldu bebeğede geçmiş Türk kahvesini fazla içiyorsan azalt bana yasakladı günde 2 tane içiyordum 😣
cansutekgul damla097 bi kere içiyorum ben de ama erken değilim kalp atışının hızlı olması için korkuyorum 🥺