Seresozge DamlaSu valla bende 36 haftalık hamileyim bugün cok ağrım var adet ağrısı gibi dayanamıyorum😪
Elifaaksoyy DamlaSu Eğer dayanılmayacak kadar varsa canım doktoruna danışsan daha iyi olur hafif ağrılar normal kabul ediliyor çünkü
Hhhzzzlll3545 DamlaSu bende bilmiyorum ama postun yukarda kalsin diye yaziyorum benim fikrim o kadar kotuysee bi acilr falan gitmenden yana olur
Elifaaksoyy DamlaSu Rahim büyüyor canım bu yüzden normal ama dayanılmaz bir ağrı ise doktorunu arayıp söylemen iyi olur ben öyle yapıyordum çünkü😊
Hhhzzzlll3545 DamlaSu 23 haftaligim canim evet yakin ama asiri agrim olmuyo boll boll su iciyorum arada cok hafif kasik agrim olursa oda hep degil gecici tabi bunyeden de farklilik gosterebilir ama vitaminlerimide aliyorum ama en onemlisi su