Masallah darısı bize inşallah bende uyuyamıyorum bu gece aşırı hareketli soğuk ter basıyor sancı mi aşırı hareket mi anlayamadım gerçi canim acıyor durmuyor yatınca daha kötü oluyorum 37+4 olduk bizde düşünüyorum doktora gitsem mi hareket ettikçe ağrım çok oluyor bugün akıntım çok fazla oldu 5 kere de lavabo ihtiyacı hem kabız hem ishal strest mi yaptım yalancı sancimi çözemedim