GamzeYlcnr Arkadaşlar merhabalar. Göğüs ucu yaras olmaması için kaç ay önceden kreme başlamak lazım ? Hangi markaları önerirsiniz 🙏🏻
Htccprz GamzeYlcnr Ben bitkisel bir yöntem önereyim canım doğum yaptıktan ve odaya geçtikten sonra bebeği hiç emzirmeden önce göğüs ucuna sogan surup bi süre bekletip bebeği emzirmeye yakın güzelce temizleyip kurulamak gerekiyormuş ama bu işlemi bebeği bir kez bile emzirmeden yapmak gerekiyormuş emzirince faydası olmuyormuş,yapanlar da çok memnun kalmışlar burda bi postta öğrenmiştim ben de ve her yapan memnun kaldığını yazmıştı ben de deniycem cnku soganin iyi gelmediği bir şey yok.krem olarak da lansinohun kremini öneriyorlar 1 ay öncesinden başlamak ama sürerken gogsu fazla uyarmamak gerekiyormuş
Oznr GamzeYlcnr lansinoh bi ise yaramadi bende ama riske atmamak icin yine de onceden baslayin. Kantaron yagi kullandim baya etki etti
Ebrutlny GamzeYlcnr bende şey duymuştum arkadaşımın daha 1 aylık bebeği var onun da göğüs ucu felaketi çocuğu zor emziriyodu bu hakiki el yapımı tereyağlar varya onlardan sürdü bana da öylr diyo sen de sür şiddetle tavsiye ediyorum diye
Bskrt GamzeYlcnr 32. Haftadayım ben sağlık ocağındaki ebe, hakiki zeytinyağı sür hiç bişeye gerek kalmaz dedi Her akşam sürüyorm, sonra silikon göğüs koruyucu koyuyorm inşallah işe yarar 😞
BusraEda Ben 32. Haftamda lansinoh başladım. 33 oldum daha bir ilerleme olmadı. Hala göğüs üçünün ortası delik gibi inanılöaz acıyor dokununca. Ne olacak bilmiyorum
elisakaraca001 Kremle falan uğraşmayın arkadaşlar gümüş kapak alın yüzde yüz sonuç👍 Biraz pahalı ama ömürlük bi ürün sonraki hamileliklerde de kullanılıyo.
Htccprz Haticeozturk doğum yaptıktan sonra sürülüyor canım doğuruyorsun bebek henüz emmeden sürüyorsun ancak bu şekilde etki ediyormuş,bi kez emzirsen bile ise yaramıyormuş odaya geldiğinde bebek dha gelmeden vakit bulup ya da birine tembihleyip unutmadan yapmak gerekiyor çok kısa bi amaan zarfi ama ise yarama ihtimali düşünülünce yapılır sanirm
Haticeozturk Htccprz bazen bebeği hemende veriyolarmis hasdaneye bağlı tabi bakalım.canim.firsat bulursam yapcam bende