adatuna Merhaba kızlar, 37.haftadayım bebek baş aşağı ama kanala inmemiş. Doktorum Squat önerdi. Benim gibi olan squat yapıp faydasını gören var mı acaba? Ya da ne kadarda gördünüz? Ve günde ne kadar yapıyordunuz?
Bskaysy adatuna 36+4 haftalık hamileyim 34. Haftadan beri platese gidiyorum ve şuan 2cm açılmam var rahim ağzıda yumuşamış. Şuan sancılarımın düzenli olmasını ya da suyumun gelmesini bekliyorum. Plates hem belimin ağrısına inanılmaz iyi geldi hemde çok hızlı açılmam oldu mutlaka platese gitmeni ve sürekli hareket etmeni öneririm. Bide ben hamileliğin en başından beri tüm işlerimi kendim yapıyorum yavaş yavaşta olsa temizliğini yemeğimi falan hep kendim yaptım hep hareket halindeyim onunda etkisi oluyor sanırım. Bol bol squat+plates+ temizlik çözüm bu 😅
Melike_sevgi adatuna merdiven inmek kaldırımda in çık yürüyüşü bana aşırı fayda ediyor onları yapamıyorsanız evde yer siler gibi poponuz aşağı bakacak şekilde çömelerek yürüyün. Bebeğim çok hareketli bazen bakıyorum baş aşağı pozisyondan çıkmış yapıyorum bunları yarım saat bi saat kişiden kişneye göre değişir bu süre hemen aşağı dönüyor tavsiye ederim
adatuna Bskaysy ben de sürekli temizlik yapıyorum yerleri felan eğilerek siliyorum plates topum gelecek yarın belki onda hareket etmek yararlı olur :(
adatuna Cerennx hayır ultrasonda görünüyor baş aşağı olması durumu. Kanala girdi mi diye de çatı muaynesi yapılıyor
Melike_sevgi Cerennx ilk başlarda ben hiç anlamıyordum ama sonradan diyafram kısmında dört parmak kadar bastırdığınızda yavaşça boşluk varsa bebek aşağı inmiş demektir ama bazen makat geliş olabiliyor bunu da rahminizin üstüne hafif bastırdığınız da sertlik varsa o baş büyük ihtimalle. O şekilde de anlamıyorsanız genelde baş aşağıysa yürüdüğünüzde yada uzandığımızda bacağınızı açıp kapattığınızda vajinal bi batma varsa genelde bebek baş aşağı doğum pozisyonunda demek oluyor
adatuna Asel-2023 doktor 40a kadar inmezse müdehale ederiz dedi bir de çatı kemikleriniz için bir şey söylemiş miydi doktor
Asel-2023 adatuna yok canım benim ilk normal di ikinci de bebeğim inmemisto ama benim normal doğum olucagi için müdahale etmedi doktor ama bende 40+2 de suni ile doğurdum
Mrsfly adatuna ben şu anda 38+5 deyim cuma muayenede benimkide kanala inmemişti henüz, bol bol çömelme hareketleri çömelir vaziyette yürüme, squat, merdiven inip cıkma öneriliyor, bakalım ne olacak 🤭
Mrsfly adatuna squatdan daha zor olan ne biliomusun iki bacağını ayır çömel ve öle yürümeye çalış ayaklarını tutarak inanılmaz zor ama çok faydalıymış🙃 benim doktorum çatı muayenesi yapmıyor çünkü sadece doğum anındaki kasılmalarla beraber gerçek açılma boyutuna ulaştığına inanıyor öncesinde bakmak doğru bir bilgi vermediğini söylüyor. Ama 10 gün önce bi yalancı sancı yüzünden muayeneye gitmiştim orda açıklık kontrolü yapmıştı bebek daha kanala inmemiş açıklık da yok demişti 37 küsürdü..
adatuna Mrsfly 15 tane yapayım dedim yok aman dölsks o dediğini yapmaya hazır değilim bugün 😂😂 gözüm yemedi. Hayırlısı ya nasıl gelmek istiyorlarsa artık🫶🏻