Annecikler merhaba. Şuanda 13+6’yız, ancak son kontrolüm 11+4’deydi. Ultrasonda bebişimize bakıyorduk. Sonra hareket ettiğini gördük bayağı kıpırdadı. Kıpırdaması da sanki yediklerimi sindirirlen midemin hafif guruldaması hissini yarattı bana. Gaz hareketi gibi. Sizce psikolojik miydi? Gerçekten bebeğin hareketini hissetmiş olabilir miyim?