EsraifciUur Kızlar selam bir sorum olacak, çevremde herkes kız bebeklerin daha erken geldiğini söylüyor erkek bebeklere göre böyle bir şey duydunuzmu?
Eboz EsraifciUur yoo kizim 40+3 de geldi Oda Ben ne yemek yedim ne su ictim suyum azaldi aldi doktor yoksa kalirdi iceride😊
Gulhacolak EsraifciUur 😂 benim kizim 41. Hafta da doğmuştu ben hic inanmıyorum o dedikleri şeye şimdi ikinci kizimda yolda bakalim bu da o kadar bekleyecek mi 🤭
Yasemin_bilgili EsraifciUur aynı soruyu bende açtım uygulamada, banada erkenden gelir diyolar ama bekliyoruz 35 deyiz 40 a kadar yolu var sanırım
Naressmom1644 Normalde evet öyle derler. Ama derler 😅 Aslı astarı yok yani. Benim kızımda 40+0 oldu gelmedi. Doktor sezaryene alalım dedi ameliyat oldum. Ameliyat esnasında iyi ki almışız yoksa daha çok yukardaymis bu bebeğin gelecegi yokmuş dedi doktorum
Eslem2112 EsraifciUur yok canım öyle bişey benle bir eltim hamileydik hemen hemen aynıydı haftamız onun erkekti daha erken doğdu benimki ondan iki hafta sonra dogdu o otuzalti da doğurdu benim otuz sekiz
Eboz Milen7 bilmiyorum ama su icmedim 4 gun cok az ictim azalmis dedi aldi artik dayamadimdi bekle bekle