Nurse2018 İlk doğumum 39+4 de olmuştu şimdi 38 haftalığım sizce ne zaman doğar ? doğum daha mı erken olur daha geç de doğuran bar mı acaba
Zynepary Detaylı ultrasona gittiğim doktorum birinci gebelikte ne zaman doğurduysan ortalama ikincide o olur demişti :) bilemeyiz tabii kesin bi şekilde
Nurse2018 Zynepary teşekkürler cevapladığı için inşallah daha geç olmasın da ilki gibi doğarsa iyi olur ☺️