tatlibebegim_ 8 haftalığım başım ve sol gözüm çok ağrıyor zonkluyor resmen sabahtan beri ne yaptıysam geçmedi parol içsem bi zararı olur mu yada bildiğiniz doğal yöntem var mı gözümü açacak halim yok
Gayee16 tatlibebegim_ yarım saat oluyor aynı şikayetlerden ötürü bir tane parol içtim geçmişte tecrübeli insanlara sorarak. Dünden beri geçmeyen baş ağrısıyla birlikte kusuyordum başka çarem kalmadı😔
Canann1601 tatlibebegim_ evet canım icebilirsin zaten icebilecegin ağrı kesici o. Bir de buz aküsü varsa eğer ensenizin tam arkasına koyup uzanın. Soğuk uygulama iyi gelir.
Gulhacolak tatlibebegim_ Kullanabilecegimiz tek ilaç Parol ama onunda faydası pek oluyor mu tartışılır. Bi selamün aleyküm diyip cikiyor sanirim vücuttan 🤦 Cok geçmiş olsun bu arada gönül rahatlığıyla icebilirsin ama gunluk 3 taneyi geçmemek şartıyla diye biliyorum fazlası bebegin solunumunu etkiliyormus.
tatlibebegim_ Gulhacolak içicem şimdi geçirir inşallah sabahtan beri bana mısın demedi hamileliğin başından beri hiç kullanmadım ilk defa içicem inşallah faydası olur teşekkür ederim 😌
Gayee16 tatlibebegim_ aynen bende öyleyim ama bi dene ve düşünmemeye çalış eşin masaj yapsın ben biraz rahatladım canım
Ervaa35 tatlibebegim_ benim migrenim var çok kötü geçiririm şimdi hamileyim 14 haftalık ama hamileliğimin başından beri kötü hale gelirsem içiyorum çünkü dayanamıyorum içmezsem 3 gün sürer o ağrıda insanın sinirlerini bozuyo😩
tatlibebegim_ Ervaa35 valla ya hiç ağrımayan başım ağrıdı bugün hastaneye gidip geldim sünizit var bende de havada esiyodu o çarptı sanırım
tatlibebegim_ Gayee16 bende içtim şimdi bi yandan da çay sürdüm peçeteye döküp belki ağrısını alır diye