Evrem990 Selam kızlar hemşireye ne veriyirsunuz bebek dogdu zaman içine ne koyuyorsunuz bi hurç hazirlamayu dusunuyorum 10 lu hastane cikişı başkaaa:))
Yasemin_bilgili Evrem990 ben hemşire için 1 bataniye, 5 li hastane çıkışı, çorap, bez, ayrıyetten çantaya da koydum bebek için yedek kıyafet ve bataniye
Hulyab Evrem990 hemsireye 5 li takim ,battaniye, citcitli badi ,corap veriliyor yaniniza yedekte alirsinz 2 3 takim 😇
balevlatlarim3535 Evrem990 10 parçayı nasıl giydirecek bir kerede 🤣 5li hastane çıkışı ince battaniye bez ve hastane çıkışının eksik parçaları. Yani çorap yoksa icinde çorap zıbın yoksa zıbın okadar.
gakkoyengee Canım ben 10lu koymadım 10lu hastane çıkışını fotoğraf çekiminde giydireceğim pislenebilirmiş onun yerine 5li koydum 2 adet bebek bezi koydum normalde 1 yetiyor ama nolur nolmaz diye 2 tane koydum çorap koydum birde battaniye koydum he birde zıbın koydum bu kadar