Kızlar sabah kontorl amaçlı nst girmem gerekiyordu. 1 tane sancım cıktı sonra doktor ikinci nst istedi. İkincisinde de bebek hareket etmedi, gerçi şuana kadar nstlerimde hep hareketsiz bebeğim. Neyse doktor kontrol amaçlı yatış verdi bugün hastanedeyim. 4. Kez nst girdim hepsinde kücükte olsa sancı cıktı. Ama ben cok hissetmiyorum, böyle durum başına gelen var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Hemşirelere sorunca bir şey demiyolar, doktor da yok şuan. Yani mesela doğum mu başlatıyorlar? Başına gelen var mı aydınlatır mısınız? Biraz uzun oldu kusura bakmayın