Sedefibrahim bende 23 yaşındayım ama hep şöyle düşündüm genç yaşımda neden kesileyim yada ameliyat olayım, doktor eğer uygun görürse illaki sezaryen olurum ama şuan bi sıkıntımız yokken normal doğum varken neden kesileyim, sezaryen da normal doğumunda acısını bilmem ama ben böyle düşünüyorum