Gizemd-01 12+2 hamileyim. Hem bebeğin eşi aşağıda hemde üstüne grip oldum ateş baş ağrısı boğaz ağrısı. Öğlen 12 de parol serum taktılar 2-3 saat rahatlattı beni sonra tam gaz devam her şikayetim. Ilık duş alıyorum vs . Yaşayan var mı ne yapmam lazım?
KuzeyinAnnesi10 Gizemd-01 bu sıralar çok fazla grip postu var soğan koyuyorum baş ucuma karanfili ıhlamur dut çayı içiyorum. Bol meyve vitamin. Limonlu su iyi geliyor canım