Afzv 23 de gittiğimde bana 500 demişti 1 hafta oluyor 1 hafta da o kadar kilo almış mıdır sanmiyorum 23+4 de gitim galiba doktorum bana gayet hatasıyla uyumlu güzel gidiyor dedi asıl bu haftadan sonra büyüme atağı varmis daha hızlı buyur dedi belki sizinde ondandır canım sun 24 +2 yim