Serpil11 biz eşimle aramızda bşr tartışma yaşadık .Kayınpederim de eşimi beş gün eve göndermedi sonra da birlikte çıkıp geldiler .Ben de kayınpederime bize müsade edin bunu aramızda çözelim dedim bu karı koca arasında bir durum zaten problem sizin bize yaşam birlikte yaşam hakkı tanımamanız dedim .O da bana ağzına geleni saydı sonra da eşime bşr daha bunu bize getirme sen de onun ailesiyle görüşmeyeceksin dedi .Eşim aileme bu tavırdan sonra gelmez gitmez bayramlarda Bile arayıp sormaz oldu . Tabi ki tepki gösterdim. Uzun süre ayrı kaldık sonra eşim gelip özür diledi zaman istedi ama zamanla herşey daha da düğüm oldu