Meryemin_annesi Bende dün akşam tektim eşim nöbetçiydi. Fark ettim ki dinlemeye çabalarsam çok ses duyarım kafamda kurmamaya çalışıyorum çünkü bir zaman sonra psikojik rahatsızlığa döner. Aynı olay bende de oldu. Eşimle karşılıklı oturuyorduk ben telefona bakıyordum bir şey okuyordum içimden sesli cevap verdim eşimde yüzüme baktı güldü. Mesela dün annemle görüntülü konuşuyorduk bebeği yerine yeni yatırmıştım hapşırma sesi geldi kulağım hep bebekte çünkü. Kalktım baktım uyuyo ağzında emziği var hapşırsa emziği ağzından çıkar geri de sokamaz çünkü uyku tulumu var ve büyük giydirdim elleri içinde. Heralde yanlış duydum deyip üzerini kapattım.