Iyi gunler kizlar belki bazilarinizda da vardir
Ben isik acik olmasa asla uyuyayamam evde geceleri yalniz kalmaktan cok korkarim zannimca eskiden yasadigim siddetden dolayi buhaldeyim sinirlenince cok icime ata ata boyle oldu neyse
2_3gundur bazen zann ediyorumki ses geliyor kulagima bebekten sonra her uyuttugumda acaba uyandimi diye kontrol etmekten boyle oldu sanirim dun banyoyu temizliyordum geceydi bebegi uyuttuktan sonra eltimle bir konu vardi onu konusmustuk sonra dusuncemde bu konu hakta tartisiyordum neyse ki dusunduyumu sesilice soyledim kendimde korktum esime soyledim bende de bazen oluyor dedi anormal durummu anlamis degilim? 2gundur bu konu uzerine dusunup kotu hiss ediyorum kendimi