sedam94 Belim aşırı ağrıyor ve arada kasıklarıma ağrı giriyor göğüslerim normalden fazla dolgun ve ayaklarım çok üşüyor. Bunlar gebelik belirtisi mi yoksa kullandığım ilaçların etkisi mi sizce
SH- sedam94 bende aynı durumdayım benimde 7.gün teste korkuyorum perşembe kan vericem inşallah olumlu olur🤲🏻
SH- Yaprakdokumuseverr kaçıncı gün embriyosu acaba belirtileriniz neler oldu bende kasık ağrısı karın ağrısı oluyor ani ateşlenip ani üşüyorum
Yaprakdokumuseverr SH- 5.gün embriyosuydu belirtilerim göğüslerimde damarlar belirginleşti , adet gibi kasık ağrısı , tansiyon normal ama baş dönmesi vardı