busranur66 Merhaba kızlar. Sincan lokman hekim hastanesinde kontorollerimi oluyorum .kısmet olursa orda doğum yapacağım. Doktorum pakize eylem şeker arı . Doktor hakkında bilginiz varmi ? Dogumu da nasıl yapıyor yardımcı olurmusnz
Damlamasalmina Aysun hanima gidip memnun kalmadim suan özden beye gidiyorum cok iyi bi doktor eylem hanimi tanimiyorum malesefff
busranur66 Damlamasalmina özden bey erkek diye gitmek istemedim . Normal doğum olacağı için çekindim. Biraz . Siz kac haftaliksinz . Hastane odalarını görme imkanınız oldu mi
Damlamasalmina 25 haftaligiz canım erkek diye dusunme bende o anlamda basladim ama cok pismanim diyebilirim odalari daha once gormustum cok temiz ve ferah odaları